lupakan segala-galanya pasal awak
15 Februari, 2013 @ 10:20 PG | 0 Comment [s]

hii peeps ,
assalamualaikum :D
awak ohh awak , saya nak mintak tolong niy ? tolong jangan pernah muncul diri awak didepan saya !  saya mohon sangat-sangat kat awak !  saya tengah mencuba untuk melupak awak , melupakan segala-galanya pasal awak , :')
saya buat niy untuk kebaikan awak dan kebaikan saya :')
sejujurnya saya memang sayang awak , tapi saya terpaksa buang sayang saya terhadap awak sebab awak dah ada CAPITAL 'A'  :') 

saya harap awak dapat lupakan saya sepenuhnya , anggap saya tak pernah muncul dalam diri awak yea :')
saya memohon sangat-sangat :')
#akuakancubauntuklupakankausepenuhnya# 


Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. please be nice



DiaryAboutStuffSite